GAMES THAT I LIKE

GAMES THAT I LIKE

Rövid áttekintés

2016. május 19. - herma

A címhez híven nem kezdek komoly elemezgetésbe, szóval: igen, rég írtam ide, mást csináltam. Viszont elég sok cucc felhalmozódott, aminek itt lenne a helye. Ezért igyekszem néhány naponta egyet posztolni a közeljövőben (sőt, olyan is lehet... inkább nem írok semmit)!

Miután a másik, zenei tematikájú blogom nagyon felpezsgettem (persze ott is el vagyok maradva, de hát az idő véges), itt az ideje e helyt is továbbvinni a dolgokat, méghozzá rendszeresen, különben érzem, hogy elsikkad az egész.

Ahhoz, hogy erre valós esélyem legyen, igyekszem itt is minél gyorsabban összerakni a cikkeket (ez természetesen nem akar igénytelenséget jelenteni), és ezért - bár tök jónak tartom továbbra is - a cikkekhez a "saját" képek legyártását abba fogom hagyni (kivétel persze bármikor előfordulhat), illetve más hatékonyságnövelő intézkedéseim is előfordulhatnak.

A zenei oldalamat már átváltottam reklámozósra, most itt is megteszem, hátha nagyobb lesz a látogatottság. Oda már Facebook-rajongóit is összedobtam, itt még ez várat magára, de lehet, hogy nem sokáig...

Csináltam egy új állandó oldalt, itt a blogon eddig ajánlott online játékokról van / lesz egy lista, a linkek pedig a róluk írt leginformatívabb (netalán egyetlen) bejegyzésemre mutatnak, ahonnan már persze maguk a játékok is elérhetőek. 

Tehát: egyelőre jövök az idei (nem túl nagy, de azért már meglehetős) terméssel, és amíg be nem hozom magam, a tervezett játéktörténeti archívumot elhalasztom. Ez nem baj, sőt, így van rendjén! (mondom magamnak)

Még egy szomorú hír: R.I.P. JayIsGames!!! 

A szerintem kétségtelenül legjobb online escape-adventure-point&click oldal dobta be a törölközőt április végén, hatalmas űrt hagyva maga után! Én is rengeteget köszönhetek nekik abban, hogy módszeresen és alaposan megismerkedhettem a műfajjal, és a játékok alkotóinak is nehezebb lesz ezután megtalálni a csatornát a közönségükhöz...

Viszont MÉG NEM ADTÁK FEL, folyik némi kalapozás (1, 5, ill. 15 $-os havi összeggel lehet náluk Patreonkodni), aki teheti, segítsen rajtuk, jelenleg a folytatáshoz elengedhetetlenül szükséges abszolút minimum 1/3-a körül járnak (a normális, eddig megszokott működéshez szükséges összegnek pedig kb. a 10%-ánál), szóval nem lehetetlen, de minden fillérre szükség van!

Mint ígértem, rövid leszek, így itt a vége!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://escapefromadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr968728774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása