GAMES THAT I LIKE

GAMES THAT I LIKE

Különleges új Esklavos játékok

2016. január 19. - herma

Amíg én itt szép csendben (meg lassan) készítgetem a tavalyi játékokról szóló cikkemet, Fede máris előrukkolt egy, aztán még egy díszdobozt érdemlő gémmel (pedig a múltkori Esklavos bestofomban is volt már idei újdonsága!!!). Ami azt illeti, tőle talán szokatlanul hosszúak, és szövevényesek is, bár voltak már korábban próbálkozásai ilyen irányba.

five_worlds_cover.png

Nem fejtem ki bővebben, mert érdemes mindenkinek saját magának kipróbálnia őket. Azért a címek: Five Islands és Five Worlds Escape sokat sejtetnek (öt sziget és öt világ). Viszont muszáj hangot adnom (még talán nem tettem eddig ilyen élesen) annak a szívfájdalmamnak, hogyha már eljutott ide, hogy ilyen összetett kompozíciókat ilyen gyönyörű köntösben prezentál, akkor miért nem húzódik vissza a vackába néhány hónapra, és izzad ki magából valami komolyabbat! Agyalhatna néhány komolyabb fejtörőn, szellemesebb megoldáson, a játékosoknak is nagyobb élményt adna, mint a szokásos min 5, max 20 perces komoly kihívás nélküli játékidő (ez a kettő persze inkább a 20 körüli kategória). Jó, látom én (és asszem jól), hogy nehezen megy neki az ilyesmi, lévén a Ketinetto 11-ik része még mindig 64%-on áll, de kár érte, mert milyen jó volt például a záró, 17-es Treasure of Big Totem (meg pár másik része is). Egyszerűen hiányzik az igazi, vérbő, kreatív Federico Rutenberg!!!

Na, hogy ezt most jól végignyavalyogtam, még egyszer: pont azért hozom fel most, mert ezek már majdnem jók, vagy legalábbis majdnemmajdnem. Csak pont ilyenkor szokott váltani, és legközelebb megint valami bugyi cuccal rukkol elő. (A bugyi az a bugyuta rövidítése akar lenni, semmi köze a női alsóneműhöz. Már azon túl, hogy pont ugyanaz a szó. Csak azért írom, mert nem valami elterjedt. Lévén én találtam ki, és még nem mondtam senkinek.)

Rátérve a valódi tartalomra: mindkét játék öt helyszínen zajlik, ezek közt kell ide-oda cikázni, és mindenféle lények kívánságait teljesíteni. Azonban az elején még nem szabad az átjárás, nekünk kell valami módot (illetve eszközt) találnunk (illetve alkotnunk), hogy tetszésünk szerint közlekedni tudjunk. No meg aktivizált térképre* is szükség van, hogy az egyes helyszínekre "odataláljunk". 

Először jöjjenek a szigetek:

five_islands.png

majd a világok:

five_worlds.png

és már búcsúzom is...

 

*ezt itt és most nem magyarázom el, mert esetleg megkönnyíteném a végigjátszást, de ha valakinek komoly gondja akad, kérdezzen rá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://escapefromadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr268284562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása